Меню сайту |
|
|
Наше опитування |
|
|
Форма входу |
|
|
|
Завдання на час карантину. Середа 06.05.2020
| 01.05.2020, 18:39 |
Завдання на час карантину. Середа 06.04.2020
Предмет
|
Завдання та відео до уроку
|
Французька мова
|
Тема: «Великі та маленькі міста»
1.Повторити слова та модельні фрази з теми
2.Скласти усно розповідь про міста Соледар, Бахмут
|
Математика
|
Тема: Повторення. Геометричні фігури і величини.
Повторити параграфи 9-10 підручника; №№ 297, 322-розв’язати.
Виконати тестову роботу, перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=964108, роботу виконати до 8 травня.
Роботи прислати на Вайбер:тел.:0666366517 або на електронну пошту svetadyakova@ukr.net
|
Трудове навчання
|
Проектування прикраси методом фантазування.Графічне зображення. Добір конструкційних матеріалів,та інструментів для виготовлення проектів.
https://www.youtube.com/watch?v=KXrVoGcAZrQ
https://www.youtube.com/watch?v=FbrgObaizT0
|
Зарубіжна література
|
Тема. Туве Янсон. Повість-казка «Комета прилітає».Чарівність художнього світу твору.
1.Повторити підручник ст.243-251
2. Повторити і переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=WVHYgbvBPGs,
https://www.youtube.com/watch?v=6Lrm3Ik8iVA
3. Опрацювати (письмово) питання з 1по 9(включно) - підручник ст..252-253
|
Природознавство
|
Тема уроку «Екологічні проблеми та їх розв’язування (збереження біологічного різноманіття, боротьба зі знищенням лісів і опустелюванням, захист планети від забруднення різних видів)».
- Вивчити §46 стор. 202
- Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=STTLrmA8wqo
- Виконати завдання стор. 206 запитання №5 (письмово)
|
Основи здоров`я
|
Тема уроку: Способи збереження природного середовища
Завдання до уроку: опрацювати §27, презентацію. Завдання стор. 156
Відео до уроку: https://youtu.be/o7047nFLv2o
https://youtu.be/RS7IzU2VJIQ
https://youtu.be/yaDx-WJAsaE
Тест до уроку: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=697611
|
|
|
|
Категорія: 5 клас | Додав: natalka
|
Переглядів: 273 | Завантажень: 0
| Рейтинг: 0.0/0 |
|
|
Годинник |
|
|
Календар |
|
|
|