Завдання на час карантину. Вівторок 05.05.2020
Предмет
|
Завдання та відео до уроку
|
Математика
|
Тема: Повторення. Дії другого ступеня з натуральними числами.
Повторити параграфи 11-14 підручника; №№ 358, 394, 397-розв’язати.
Виконати тестову роботу, перейшовши за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=301094, роботу виконати до 7 травня.
Роботи прислати на Вайбер:тел.:0666366517 або на електронну пошту svetadyakova@ukr.net
|
Українська мова
|
Тема. Повторення, узагальнення і систематизація вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія»
1.Повторити параграфи 11-14 ст.72-87
2.Переглянути відеоуроки: https://www.youtube.com/watch?v=w5hdYe89MnU
https://www.youtube.com/watch?v=w5hdYe89MnU,
https://www.youtube.com/watch?v=K6wN_FfjCFw
3. Виконати вправу №166 (Творче моделювання)
4.Виконати Творчу роботу з теми «Будова слова, Орфографія», дати відповіді на питання підручник ст..87 «Хочу і можу! Знаю і відповідаю!»
|
Фізична культура
|
Фізична культура: Модуль "Легка атлетика" Інструктаж з БЖ під час занять. Біг 60 м.стрибок у довжину зігнувши ноги.
1https://stud.com.ua/106785/meditsina/stribki
2https://www.youtube.com/watch?v=M0xzmTMQw_4
|
Українська література
|
Тема. Література рідного краю №4 Історичне минуле нашого народу у творах В. Друзяки «Українці», «Козацька слава», «Нащадки козаків».
1.Опрацювати матеріал:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B7%D1%8F%D0%BA%D0%B0_%D0%92%27%D1%8F%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87#Збірки,_окремі_поезії_і_переклади,_пісенні_альбоми
2.Виразно читати вірші поета: https://prosvita-ks.co.ua/pisni-vyacheslava-druzyaky
3 .Виписати (на вибір) з 1 поезії художні засоби: по 2-3 епітета, 2-3 порівняння, 2-3 метафори-вид роботи- Літературний аналіз.
|
Природознавство
|
Тема уроку «Людина — частина природи. Зв’язок людини з природою».
- Вивчити §45 стор. 198
- Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=iADQf8rFK3s
- Виконати тести код доступу 633674, відкривши посилання join.naurok.ua
|
|
|
|
|
|