Завдання на час карантину. Четвер 23.04.2020
Предмет
|
Завдання та відео до уроку
|
Українська мова
|
Тема уроку «Заперечні займенники».
- Опрацювати §62
- Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=z2AYpNxqGf4
- Виконати вправу №534
- Виконати тестування Код доступу 527661 використати цей код, відкривши посилання join.naurok.ua
Виконані завдання відправляйте на електронну пошту
turbaba2109@gmail.com, або на вайбер 095-45-82-147
|
Зарубіжна література
|
Значення образу Джоконди для розкриття головної їдеї твору
1.Перевірка знання тексту
Пройти тестування до 27.04
Код доступу 562690
Використайте цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua
Або дати відповіді на питання
-
Як звали хлопчика у творі?
-
В якому році і відбуваються події?
-
З ким веде розмову хлопчик на майдані?
-
Чому люди знищують усе, що пов’язане з минулим?
-
Яка людина може підлатати людську цивілізацію?
-
Чому хлопчик не плюнув на картину?
-
Що тримав в руці Том?
-
Що зробив натовп з картиною?
Відповіді надіслати на Вайбер
2.Образ Джоконди у творі
Переглягнути відео
https://www.youtube.com/watch?v=-GA3RNvyNVA
або опрацювати стор.200-201 підручника
Дати відповідь на питання «Що ми знаємо про цю картину? Чому Р.Бредбері в оповідання звернувся саме до неї?"
|
Українська література
|
Тема уроку «Виразне читання байок».
- Виразне читання тексту стор. 218-221
Виконані завдання відправляйте на електронну пошту
turbaba2109@gmail.com, або на вайбер 095-45-82-147
|
Основи здоров`я
|
Тема уроку: Проживання у промисловій зоні
Завдання до уроку: опрацювати § 28, пройти тестування.
Відео до уроку: https://youtu.be/wSrR2X0dO58
|
Біологія
|
Тема уроку «Практична робота № 5 Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості.».
- Матеріал для виконання роботи з 16 хвилини https://www.youtube.com/watch?v=NbbSNb6jdNk&t=1022s
- Скласти конспект в малюнках (Їстівні та отруйні гриби)
Виконані завдання відправляйте на електронну пошту
powstuk77@gmail.com або powstuk@ukr.net,
або на вайбер 050-95-42-471
|
Інформатика
|
Тема уроку: Комбінування вкладених алгоритмічних структур для розв’язування задач
Завдання до уроку: опрацювати презентацію, виконати інтерактивні вправи:
https://learningapps.org/view2404349
https://learningapps.org/view7235282
https://learningapps.org/view1121262
|
|
|
|